Zorg voor jezelf
Nieuws

Quli is cliëntportaal GGZ NHN

In het cliëntportaal kunnen cliënten en behandelaren informatie over de behandeling delen. Cliënten kunnen via de rapportages en andere delen uit het dossier hun herstelproces volgen. Zo houden zij meer regie. Per 1 januari 2024 hebben cliënten van GGZ NHN toegang tot een vernieuwd cliëntportaal. Mijn GGZ NHN wordt moderner, makkelijker en overzichtelijker.

Quli als portaal, voorbeeld GGZ NHN

(Deze dia is een voorbeeld. Dit heeft geen relatie mensen of organisaties)

In Mijn GGZ NHN staan onder andere het intakeverslag, het behandelplan, het signaleringsplan, rapportages, de afspraken en folders en video’s die belangrijk kunnen zijn. Daarnaast kunnen cliënten en behandelaren veilig berichten uitwisselen. De vernieuwing van het cliëntportaal is het gevolg van de verhuizing van het portaal naar een nieuwe omgeving: Quli. Gekoppelde systemen en content zijn onder andere het EPD (Nexus en later Code24), ehealth (Minddistrict) en vragenlijsten (Lighthouse).

Foto GGZ NHN ingebruikname Quli

Het Quli-platform is ‘integraal portaal’ van een zorgorganisatie:

  1. Daarmee komt het digitale aanbod van de organisatie ter beschikking voor cliënten. Dat omvat functionaliteit en content van meerdere systemen
  2. Daarbij kunnen cliënten en naasten gebruik maken van de standaardmogelijkheden van Quli. Ook als ze op de wachtlijst staan of geen cliënt bij die organisatie meer zijn.
  3. Indien een cliënt een netwerk heeft dat groter is dan één organisatie, zijn of worden ook de mogelijkheden van die organisaties geïntegreerd. Dat start met de MedMij-gegevensdiensten en breidt uit als organisaties meer en andere mogelijkheden willen bieden.

Zo werken we toe naar een digitaal platform dat mensen ondersteunt, (zonodig) in samenwerking met hun eigen sociale en professionele netwerk.

Klik op de volgende link voor meer informatie: Quli bij GGZ NHN